Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Γνωριμία με omiliti!


Μετά από παρακίνηση από ΤΟΝ Μαζόχα θα δείξω και εγώ τις τάσεις μαζοχισμού που έχω και θα τα λέμε από εδώ για τα αθλητικά δρώμενα και πιθανόν όχι μόνο. Ας συστηθούμε για αρχή, είμαι ο omilitis και από αυτή τη γωνιά θα τα γράφουμε και θα τα διαβάζουμε (για να είμαι ειλικρινής πολύ φοβάμαι ότι μόνος μου θα τα γράφω μόνος μου θα τα διαβάζω αλλά δεν με πειράζει καθόλου).




Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω την άποψη μου και να κριτικάρω τις εξελίξεις κυρίως τις αθλητικές αλλά και ότι άλλο μου κεντρίζει το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά γίνεται. Για να μην ξεκινήσουμε με φούμαρα όμως σας λέω ότι υποστηρίζω τον ΟΦΗ και μάλλον δεν θα είμαι και πολύ αντικειμενικός.

Αυτό θα το κάνω όχι γιατί έχω κανένα ψώνιο να κάνω το δημοσιογράφο (όπως έχουν άλλοι από την ιντερνετική παρέα μας εδώ πέρα) αλλά γιατί εδώ και πολύ καιρό έχω απαυδήσει. Διαβάζω εφημερίδες, άρθρα στο ίντερνετ, βλέπω τηλεόραση και σκέφτομαι δεν μπορεί αυτοί οι τύποι να γράφουν όλα αυτά που γράφουν και να πληρώνονται κι όλας. Ε! Γιατί να μην μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο τσάμπα?

Αυτό θα κάνω λοιπόν και θα δείξει ο καιρός αν αυτά που θα γράφω είναι αντικειμενικά και αν συμφωνείται με τις απόψεις μου. Αν δεν σας αρέσουν πάντως μπορείτε να διαβάζεται τα άρθρα των άλλων συντακτών του blog. Όλο και με κάποιον θα συμφωνείτε και σίγουρα με κάποιους από αυτούς θα διασκεδάσετε αρκετά με τις απόψεις τους. Δε θα σας πω ποιους εννοώ. Αυτό θα το καταλάβετε μόνοι σας σύντομα… ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου